Τα πάντα, από γάλα αμυγδάλου έως καρύδια brownies μπορεί να προκαλέσουν σοβαρές αντιδράσεις σε πάσχοντες από αλλεργίες. Εάν το καταστημα Caffee-Bar που εχετε δεν είναι έτοιμο για αυτό, μπορεί να σας οδηγήσει μελλοντικα σε δαπανηρή νομική ενέργεια ή στις χειρότερες περιπτώσεις, κάποιος να χάσει τη ζωή του.
Ως ιδιοκτήτης επιχείρησης, θα θελήσετε να βεβαιωθείτε ότι κάνετε ότι μπορείτε για να μην συμβεί αυτό. Ακολουθούν μερικές συμβουλές για το πώς εσείς και το προσωπικό σας μπορείτε να διαχειριστείτε τις αλλεργίες και να διατηρήσετε τους πελάτες σας ασφαλείς.
Σύμφωνα με την Έρευνα και την Εκπαίδευση Αλλεργίας Τροφίμων ( FARE ), οι περισσότερες θανατηφόρες αλλεργικές αντιδράσεις εμφανίζονται έξω από το σπίτι, σε δημόσιους χώρους, όπως καφετέριες. Τα συστατικά που προκαλούν συνήθως αντιδράσεις είναι γάλα, αυγά, ξηροί καρποί, σπόροι, σιτάρι και σόγια. Οι αλλεργίες στα καρύδια είναι πιο συχνές στους ενήλικες από άλλες αλλεργίες και ο αριθμός των ασθενών αυξάνεται καθώς περισσότεροι άνθρωποι εκτίθενται σε αυτό.
Όλα τα παραπάνω συστατικά εμφανίζονται στις περισσότερες προσφορές καφετεριών. Τα προιοντα γάλακτος καρυδας που προστίθενται εναλλακτικα στους καφέδες για εκείνους που είναι αλλεργικοί στα γαλακτοκομίκα προιοντα ή το γάλα απο σόγια και το αντίστροφο. Τα δημοφιλή είδη διατροφής, όπως κέικ, μάφιν και σάντουιτς συνήθως περιέχουν σιτάρι και αυγά.
Δεν χρειαζεται πάντα μεγάλες ποσότητες αλλεργιογόνου για να προκαλέσει ασθένεια ή ακόμη και θάνατο. Η τυχαία διασταυρούμενη επαφή μπορεί να θέσει σε κίνδυνο ένα άτομο. Αυτό σημαίνει ότι η χρήση της ίδιας κανάτας για τον χειρισμό διαφορετικών γαλακτοκομικών προιοντων μπορεί να προκαλέσει αντίδραση σε κάποιον – ακόμη και αν η κανάτα έχει ξεπλυθεί και περιέχει μόνο μικροσκοπικές ποσότητες του προσβεβλημένου αλλεργιογόνου.
Παρά τον υψηλό κίνδυνο, οι οδηγίες για το πώς οι επιχειρήσεις μπορούν να διαχειριστούν τα αλλεργιογόνα είναι ασυνεπείς, ασαφείς ή ανύπαρκτες. Αυτό σημαίνει ότι υπάρχει περιορισμένη υποστήριξη που βοηθά τους ιδιοκτήτες να προστατεύουν τους πελάτες και τις επιχειρήσεις τους.
Για να βεβαιωθείτε ότι το καταστημα καφε σας που εχετε δεν θα καταλήξη να αντιμετωπίζει μια τραγωδία που σχετίζεται με αλλεργίες, εδώ πρέπει να γνωρίζετε.
Η παράβλεψη της αυξανόμενης πραγματικότητας των πελατών με τροφικές αλλεργίες θα βλάψει μόνο την επιχείρησή σας και τους ανθρώπους που τη συχνάζουν. Για αυτόν τον λόγο, θα πρέπει να εφαρμόσετε ένα σχέδιο για την αποτροπή του χειρότερου να συμβεί. Δείτε πώς μπορείτε να διαχειριστείτε προληπτικά τον κίνδυνο διασταυρούμενης επαφής αλλεργιογόνου του καταστηματος καφε που ειστε ιδιοκτητης.
Σύμφωνα με τον Peter Littleton, Τεχνικό Διευθυντή της Υγιεινής Τροφίμων Christeyns του Ηνωμένου Βασιλείου , το υψηλό κόστος και ο κύκλος εργασιών του προσωπικού μπορούν να αποτρέψουν τους ιδιοκτήτες επιχειρήσεων να επενδύσουν σε εκπαίδευση για αλλεργικούς κινδύνους. Ωστόσο, λέει ότι «με την αυξημένη εστίαση στη διασταυρούμενη επαφή με αλλεργιογόνα, υπάρχει αποδεδειγμένη ανάγκη για το προσωπικό να γνωρίζει τους κινδύνους».
Το προσωπικό σας είναι το πρώτο σημείο επαφής σας με το κοινό. Αυτό σημαίνει ότι είναι οι άνθρωποι που είναι πιο πιθανό να ερωτηθούν σχετικά με ένα γαλακτοκομικο προιον. Είναι σημαντικό να εκπαιδεύονται σχετικά με το τι περιέχει ένα ροφημα που περιεχει γαλα,η αντικαταστατα του γαλακτος ή ενα πιατο με cakes η muffin και πώς συνδυάζονται. Αυτό θα διασφαλίσει ότι δεν παρέχουν κατά λάθος στους πελάτες λάθος πληροφορίες ή πρέπει να μάθουν αν κάτι είναι ασφαλές για να εξυπηρετήσει κάποιον με συγκεκριμένη αλλεργία.
Πρακτικές συμβουλές για την εκπαίδευση του προσωπικού σας:
Όσον αφορά την ευαισθητοποίηση, ο Peter πιστεύει ότι οι ιδιοκτήτες επιχειρήσεων πρέπει να επικοινωνούν απευθείας με τους πελάτες και να ξεκινήσουν μια συνομιλία. Αυτό είναι ιδιαίτερα σημαντικό για τους νεαρούς ενήλικες , καθώς συχνά δεν γνωρίζουν τι μπορούν και τι δεν μπορούν να καταναλώσουν.
Πρακτικές συμβουλές για επικοινωνία με τους καταναλωτές:
Σύμφωνα με τον Peter, ο προσεκτικός καθαρισμός είναι το κλειδί για την αποφυγή διασταυρούμενης επαφής. Συνιστά τη χρήση “αυτόματων πλυντηρίων πιάτων, και όπου δεν είναι διαθέσιμα, να τα ξεπλύνετε με κρύο νερό, ακολουθούμενο από πλύσιμο σε ένα ζεστό διάλυμα υγρού πλύσης, ακολουθούμενο από ξέβγαλμα και στεγνό χρησιμοποιώντας χαρτοπετσέτες μίας χρήσης”.
Προσθέτει ότι πρέπει να αποφεύγεται το πιτσίλισμα και πρέπει να λαμβάνεται επιπλέον προσοχή με κοινόχρηστο εξοπλισμό, καθώς μπορεί να απαιτείται πιο λεπτομερής καθαρισμός εδώ. «Στόχος μας είναι να αφαιρέσουμε τα αλλεργιογόνα ίχνη εδώ αντί να τα μετουσιάσουμε ή να τα καταστρέψουμε – από αυτή την άποψη οι στόχοι του βακτηριακού καθαρισμού και του αλλεργιογόνου καθαρισμού διαφέρουν», εξηγεί.
Πρακτικές συμβουλές για την αποτροπή διασταυρούμενων επαφών:
Οι τροφικές αλλεργίες είναι εδώ για να μείνουν και όσο πιο συχνές γίνονται στη ζωή των πελατών, τόσο περισσότερος λόγος υπάρχει για εσάς να τους δώσετε προσοχή.
Προγραμματίζοντας προληπτικά τον τρόπο με τον οποίο θα αντιμετωπίσετε οποιοδήποτε ενδεχόμενο προτού συμβεί, θα μειώσετε τον κίνδυνο, θα διευκολύνετε τους πελάτες σας και θα κάνετε την καφετέρια σας μια ασφαλή επιλογή για όλους.
Παρακαλώ σημειώστε: Πριν από την εφαρμογή των συμβουλών σε αυτό το άρθρο, σας συμβουλεύουμε να συμβουλευτείτε έναν τοπικό εμπειρογνώμονα Υγείας ή έναν ειδικό για την ασφάλεια των τροφίμων, καθώς οι διαφορές στη νομοθεσία της χώρας σας (καθώς και στο μενού και τη βάση πελατών σας) μπορούν να επηρεάσουν τον τρόπο μείωσης του κινδύνου σας.
Πηγη https://perfectdailygrind.com/
Σημαντικη ενημερωση Ολοκληρο το αρθο ειναι μεταφρασμενο απο το ηλεκτρονικη ιστοσελιδα https://perfectdailygrind.com/ και το δημοσιευουμε στην κοινοτητα του καφε UnitedBaristas.gr για να μοιρασουμε την γνωση σε ολους τους ανθρωπους της κοινοτητας UnitedBaristas.gr