Υποστήριξη των Baristas λογο Covid-19: Καφετέριες, πελάτες και εταιρείες καφε.

Κοινοποίηση

Ο Covid-19 επηρέασε όλους σε όλη την αλυσίδα εφοδιασμού καφέ, από παραγωγούς έως τους baristas. Περισσότερο από το 90% των καφέ σε όλο τον κόσμο έπρεπε να κλείσουν τα καταστηματα  τους σε κάποιο σημείο του lockdown. Και ενώ ο αντίκτυπος για ορισμένες καφετέριες ήταν διαχειρίσιμος, για πολλές επιχειρησης καφε,η δραματικη μεταβολή λογο πανδημειας Covid-19 στης επιχειρησης καφεστίασης και η ξαφνική απώλεια τζιρου ήταν καταστροφική.

Δυστυχώς, καθώς αυτό επηρεάζει τις επιχειρησης καφε, επηρεάζει επίσης και τους ανθρώπους που εργάζονται σε αυτές… Χιλιάδες baristas σε όλο τον κόσμο έχουν χάσει τις δουλειές τους ή έχουν μειώσει στις μηνιαιες αποδοχές τους.

Ωστόσο, αν και οι καιροί είναι δύσκολοι, οι πελάτες και οι επιχειρήσεις καφέ κάνουν ότι μπορούν για να υποστηρίξουν τοπικά της επιχειρησης καφέ και τους baristas σε όλο τον κόσμο. Για να μάθω περισσότερα σχετικά με αυτές τις πρωτοβουλίες, μίλησα με μερικούς έμπειρους επαγγελματίες καφέ. Διαβάστε παρακάτω για να μάθετε τι είπαν.

ΠΩΣ ΕΠΗΡΕΑΣΕ ΤΟ COVID-19 ΚΑΦΕΤΕΡΙΕΣ & BARISTAS;

Το Covid-19 σήμαινε ότι οι παγκόσμιες συνήθειες κατανάλωσης καφέ έχουν αλλάξει. Ως αποτέλεσμα των παραγγελιών στο σπίτι και των εκτεταμένων παγκοσμιων lockdown λογο Covid-19, πολλές επιχειρησης  καφέ χρειάστηκε να αλλάξουν τον τρόπο λειτουργίας τους, με μια τεράστια μετατόπιση προς την παραλαβή, και την παράδοση του καφε.

Καθώς οι επιχειρήσεις κάθε είδους αναγκάστηκαν να ελαχιστοποιήσουν τις δραστηριότητές τους και να κλείσουν με αναστολη την επιχειρηση τους, η ανεργία σε όλο τον κόσμο έχει αυξηθεί. Μόνο στις ΗΠΑ, το ποσοστό ανεργίας αυξήθηκε από 3,5% σε 14,7% σε μόλις δύο μήνες. Αυτό επηρέασε τους ανθρώπους σε όλους τους τομείς της βιομηχανίας, με ιδιαίτερη έμφαση στην εξυπηρέτηση τροφίμων και τη φιλοξενία – συμπεριλαμβανομένων των επιχειρησεων καφεστιασης.

Σε όλη τη βιομηχανία του καφέ,οι επιχειρησης καφέ και οι baristas ένιωσαν τον αντίκτυπο αυτών των αλλαγών στην κατανάλωση. Οι άνθρωποι δεν περνούν πλέον απλά για να πάρουν ένα ποτηρι καφέ take a way πριν από τη δουλειά ή κάθονται για να απαντήσουν σε email ή να εργαστούν σε μια καφετέρια όπως πριν το ξεσπασμα της πανδημειας Covid-19.

Ακόμα και τώρα, καθώς τα μέτρα διευκολύνονται σε πολλές περιοχές σε όλο τον κόσμο, υπάρχουν εκτεταμένοι περιορισμοί στον αριθμό των ατόμων που μπορούν να βρίσκονται σε καφετέρια ταυτόχρονα. Τα καφέ ανοίγουν ξανά, αλλά η κερδοφορία τους είναι ακόμα συγκριτικά χαμηλή.

Ο Yarismeth Barrientos είναι συνιδιοκτήτης του Avellaneda Café στην Πόλη του Μεξικού και συνιδρυτής του Café con Jiribilla , μιας εταιριας καβουρδισματος καφε, (roastery Coffee). Μου λέει ότι όταν ξεκίνησε το lockdown στο Μεξικό, τα πράγματα ήταν απίστευτα αβέβαια και για τις δύο επιχειρήσεις.

«Ήμασταν σοκαρισμένοι», λέει. «Αισθανθήκαμε μεγάλη ευθύνη να κάνουμε τα πράγματα να λειτουργούν στο καφέ και να διασφαλίσουμε ότι θα μπορούσαμε να πληρώσουμε τους μισθούς στους baristas και το προσωπικό μας, καθώς και να πληρώσουμε τους παραγωγούς με τους οποίους συνεργαζόμαστε».

Ο Τ. Μπεν Γκρίμ είναι εκπαιδευτής καφέ και ιδρυτής και διευθυντής του Glitter Cat Barista , ενός εγγεγραμμένου μη κερδοσκοπικού οργανισμού στη Νέα Υόρκη. «Ήταν ψυχικά και οικονομικά προκλητικό. Πολλοί [baristas] δεν έχουν δουλειά και δεν έχουν συμβουλές », λέει ο T. Ben.

Επιπλέον, σύμφωνα με τον T. Ben, το «νέο φυσιολογικό» έρχεται με νέες προκλήσεις. «Ακούμε ιστορίες για πελάτες που θυμώνουν επειδή ένας barista τους λέει ότι δεν μπορούν να μπουν χωρίς μάσκα. Η ενασχόληση με τέτοιου είδους πράγματα είναι τώρα μέρος της δουλειάς τους, και δεν θα έπρεπε. ”

ΠΩΣ ΕΧΟΥΝ ΥΠΟΣΤΗΡΙΞΕΙ ΤΑ ΚΑΦΕ ΤΟΥΣ ΤΟ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟ ΤΟΥΣ; 

Ευτυχώς, ορισμένες καφετέριες έχουν βρει τρόπους να υποστηρίξουν το προσωπικό τους ακόμη και σε αυτές τις δύσκολες στιγμές. Μερικοί έχουν αναπτύξει ορισμένες πρωτοβουλίες για τη διατήρηση των μισθών στους  barista ακόμη και σε περιόδους χαμηλών πωλήσεων, ενώ άλλοι έχουν ξεκινήσει πιο διαδεδομένες πρωτοβουλίες για την υποστήριξη της κοινοτητας των Baristas σε όλο τον κόσμο.

Μετά από μερικές εβδομάδες στο lockdown, ο Yarismeth λέει ότι ήταν δύσκολο να διατηρηθούν οι μισθοί του προσωπικού. Για να υποστηρίξει το προσωπικό και να «βεβαιωθουνε  ότι θα εχουνε ένα μέρος και μια δουλειά για να επιστρέψουν μόλις τελειώσει το lockdown», οι Yarismeth και Carlos έκλεισαν προσωρινά τις πόρτες τους για μια αλλαγη στον τροπο λειτουργιάς της επιχειρησης τους,καθως και για να φρεσκαρουνε με νεα χρωματα την επιχειρηση του καφέ τους.

Μου λέει ότι παρόλο που ήταν μια δύσκολη απόφαση, έδωσε στους δυο τους την ευκαιρία να αλλάξουν μερικά πράγματα: «Μπορέσαμε να ανοίξουμε τα μάτια μας για το τι θα μπορούσαμε να κάνουμε καλύτερα για την ομάδα μας και για τους πελάτες μας».

 

Τώρα που η Avellaneda άνοιξε ξανά, η Yarismeth μου λέει ότι ξεκίνησε μια εκστρατεία όπου οι άνθρωποι θα μπορούσαν να δωρίσουν μερικά δολάρια για να στηρίξουν άμεσα το προσωπικό της. Σε αντάλλαγμα, προσφέρει μια τσάντα καφέ ή ένα σύντομο μάθημα barista με τον σύζυγό της Carlos, ο οποίος είναι πρώην νικητής του διαγωνισμού barista «Ένας πελάτης ανέφερε αυτήν την ιδέα και μας άρεσε πολύ. Ήταν ωραίο να αισθάνομαστε  υποστηριζόμενοι από τους ιδιους τους πελατες μας », προσθέτει.

Τόσο ο T. Ben όσο και ο Yaristmeth σημειώνουν ότι οι συμβουλές είναι βασικές για τους baristas. Και σε μια εποχή που δεν έχουν ανοίξει ξανά όλες οι καφετέριες σε όλο τον κόσμο, οι άνθρωποι μπορούν να στέλνουν συμβουλές μέσω πλατφορμών όπως το GoFundBean .

ΥΠΟΣΤΗΡΙΞΗ ΠΡΩΤΟΒΟΥΛΙΩΝ ΓΙΑ ΚΑΦΕ ΚΑΙ BARISTAS

Σε ευρύτερο επίπεδο, ορισμένοι από τους σημαντικότερους ενδιαφερόμενους σε όλη τη βιομηχανία του καφέ έχουν αναπτύξει πρωτοβουλίες για να υποστηρίξουν της επιχειρησης καφε που αγωνίζονται και το προσωπικό τους.

Στο Ηνωμένο Βασίλειο, η Alpro υποσχέθηκε 325.000 λίρες για να υποστηρίξει ανεξάρτητες καφετεριες σε ολόκληρη τη χώρα. Αυτό το πακέτο κυκλοφόρησε με τη μορφή δωρεάν αποθέματος για καφετέριες, καθώς και μια δεσμευτική εκστρατεία κοινωνικών μέσων που ανέθεσε τις υπηρεσίες προβολης των προιοντων Alpro περισσότερων από 100 baristas που διαφορετικά ήταν εκτός εργασίας.

Ο David Jiscoot, διευθυντής μάρκετινγκ της Alpro, δήλωσε: «Οι ανεξάρτητες καφετέριές μας αντιμετωπίζουν πρωτοφανή αβεβαιότητα αυτή τη στιγμή ως αποτέλεσμα του Covid-19, και πολλοί αντιμετωπίζουν σημαντικές οικονομικές προκλήσεις».

Ο David μου λέει ότι η Alpro ανέπτυξε επίσης το ταμείο «In It Together», το οποίο προσφέρει άμεση οικονομική βοήθεια σε ανεξάρτητες καφετέριες.

 

Ένα άλλο παράδειγμα είναι η συνεργασία μεταξύ των Fellow Products , Glitter Cat Barista, GoFundBean και Mage , ενός ψηφιακού στούντιο στο Σαν Φρανσίσκο της Καλιφόρνια. Μαζί, οι εταιρείες δημιούργησαν την πρωτοβουλία Come Together , η οποία υποστηρίζει baristas και καφέ μέσω μιας ποικιλίας διαφορετικών προσπαθειών συγκέντρωσης χρημάτων.

Ο Τ. Μπεν εξηγεί ότι τα καφέ μπορούν να εγγραφούν στον ιστότοπό τους και μετά από μια προσεκτική διαδικασία επιλογής και κάποια συγκέντρωση χρημάτων, το Come Together δίνει χρήματα απευθείας στα καφέ που τα χρειάζονται περισσότερο. Η T-Ben λέει ότι αυτό είναι κάτι που θα συμβεί σε «κύκλους», σημειώνοντας ότι η πρωτοβουλία επιδιώκει να υποστηρίξει όσο το δυνατόν περισσότερες ανεξάρτητες καφετέριες και roasters καφε.

«Πολλοί baristas δεν έχουν δουλέψει ακόμη. Περιμένουν να φύγουν για να βρουν δουλειά όπου μπορεί να βγάλουν περισσότερα χρήματα. Πολλά καταστήματα αγωνίζονται να διατηρήσουν προσωπικό που θέλουν απεγνωσμένα να διατηρήσουν », επισημαίνει ο T. Ben.

«Η παραγωγή καφέ για τους ανθρώπους είναι ο λόγος που οι περισσότεροι από εμάς ερωτευτήκαμε με αυτόν τον τομέα. Ωστόσο, οι baristas χρειάζονται ασφάλεια και έναν ευπαθές μισθό για να μπορέσουμε να προχωρήσουμε αποτελεσματικά ».

ΑΛΛΟΙ ΤΡΟΠΟΙ ΣΥΓΚΕΝΤΡΩΣΗΣ ΧΡΗΜΑΤΩΝ ΚΑΙ ΥΠΟΣΤΗΡΙΞΗ BARISTAS

Από την αύξηση των διαδικτυακών επιλογών καφέ και εμπορευμάτων τους έως την έναρξη «εικονικών συμβουλών» και εκστρατειών για τη συλλογή χρημάτων για το προσωπικό, τα καφέ σε όλο τον κόσμο έχουν ξεκινήσει μια ολόκληρη σειρά πρωτοβουλιών σε διαφορετικούς μήνες.

Η χρήση των κοινωνικών μέσων ενημέρωσης είχε τεράστιο ρόλο. «Ήταν ένας καλός τρόπος για να προσεγγίσεις ένα ευρύτερο κοινό», λέει ο Τ. Μπεν. «Με αυτόν τον τρόπο, τα καφέ έχουν τη δυνατότητα να επεκτείνουν το πρόγραμμα χονδρικής τους και οι άνθρωποι μπορούν να δοκιμάσουν νέο καφέ»

Παρόλο που οι πωλήσεις στο καφέ σημείωσαν μεγάλη επιτυχία τους τελευταίους μήνες, οι διαδικτυακές πωλήσεις σημείωσαν σημαντική αύξηση σε γενικές γραμμές. Όλο και περισσότεροι άνθρωποι παραγγέλνουν διαδικτυακά για να δοκιμάσουν καφέ που δεν είχαν δοκιμάσει ποτέ πριν. Επιπλέον, σε ορισμένες από τις μεγαλύτερες χώρες που καταναλώνουν, οι συνδρομές για καφέ έχουν γίνει όλο και πιο δημοφιλείς κατά τη διάρκεια μερικών σύντομων μηνών.

Τα κοινωνικά μέσα – τόσο μέσω διαφήμισης όσο και από στόμα σε στόμα – διαδραμάτισαν μεγάλο ρόλο σε αυτές τις τάσεις. Εκτός από την παροχή στις εταιρείες της δυνατότητας να ανακτήσουν τα έσοδα που χάθηκαν από τις χαμηλότερες πωλήσεις, η ηλεκτρονική παραγγελία παρέχει στους πελάτες περισσότερες επιλογές από ποτέ. Η ευελιξία να αγοράζετε από έναν αριθμό διαφορετικών roasters, για παράδειγμα, σημαίνει ότι οι πελάτες μπορούν να υποστηρίξουν ένα ευρύτερο φάσμα επιχειρήσεων.

Ο Yarismeth λέει: «Εχουνε βγει και  καλά πράγματα  από αυτήν την κατάσταση. Μάθαμε περισσότερα για την ομάδα μας, για τα άτομα που συμμετείχαν πλήρως στην επιχείρησή μας. Στο τέλος, ο μεγαλύτερος και πολύτιμος πόρος μας ως εταιρεία είναι οι άνθρωποι μας. ”

Προσθέτει ότι είδε πολλή πίστη στο προσωπικό της. «Αυτό αλλαξε τα πράγματα για όλους. Ωστόσο, όσοι έμειναν εργάζονται σκληρότερα από ποτέ και δείχνουν απίστευτο επαγγελματισμό. ”

Προσθέτει ότι για να αναγνωρίσει την αφοσίωση που έδειξε η ομάδα της όταν το καφέ έκλεισε τις πόρτες του λογο του lockdown, έχει αυξήσει ακόμη και τους μισθούς του προσωπικού. «Ξέρω ότι ακούγεται παράλογο», μου λέει. «Αλλά είμαστε χαρούμενοι και θέλουμε να είναι ευτυχισμένοι».

Για να καλύψουν αυτήν την αύξηση, οι Yarismeth και Carlos αποφάσισαν να επεκτείνουν το μενού τους. Πωλούν τώρα χάμπουργκερ και μπισκότα καθώς και καφέ.

«Όλοι είναι χαρούμενοι», μου λέει. «Η ομάδα μας είναι πιο ενταγμένη από ποτέ, και μπορούμε να το δούμε όχι μόνο με λόγια, αλλά και σε ενέργειες. Είναι πιο παρακινημένοι, λειτουργούν καλύτερα και είμαστε ευτυχείς που μπορούμε να το κάνουμε. ”

 

Για πολλούς ανθρώπους,οι baristas είναι το πρόσωπο του πρωταγωνιστη στην  κατανάλωση του καφέ. Παίζουν σημαντικό ρόλο στην εισαγωγή ανθρώπων σε νέους κόσμους μέσω του καφέ.

Όλοι στην αλυσίδα εφοδιασμού καφέ αγωνίζονται σε αυτές τις δύσκολες στιγμές. Ενώ οι αλλαγές στις παραγγελίες takeaway και online βοηθούν, αυτές δεν καλύπτουν πλήρως τη σημαντική απώλεια πωλήσεων που έχουν βιώσει πολλά καφέ τους τελευταίους μήνες.

Ως εκ τούτου, είναι σημαντικό να βεβαιωθούμε ότι αναγνωρίζουμε αυτές τις δυσκολίες και να κάνουμε ό, τι μπορούμε για να υποστηρίξουμε τους πρωταγωνιστες σε κάθε βήμα της αλυσίδας – συμπεριλαμβανομένων των επιχειρησεων καφε, των ιδιοκτητών τους και των baristas.